Publicatie in Roots (Grasduinen) agenda 2012

Rode Vos Roots Agenda 2012 Peter Maris Natuurfotografie
Mijn vos in de Roots (Grasduinen) 2012 agenda

De gehele vakantie heb ik in spanning gezeten; zou ik een email van Grasduinen, eh…Roots hebben? Toen wij weer terug waren in de moderne wereld, oftewel Oslo airport, heb ik meteen mijn wifi aangezet en ben ik op zoek gegaan naar een hotspot. Gelukkig was SAS zo aardig om er een open te hebben staan. Maar ik had geen email van Roots, balen met een hoofdletter B.

Een paar dagen later belde mijn moeder op dat ik in de agenda stond. Een van mijn vossen was paginagroot geplaatst. Natuurlijk geloof ik mijn eigen moeder wel, maar ik ben toch maar even naar de boekenwinkel gefietst om de agenda te halen. Roots had mij niets gestuurd, stond ik er dan toch in?
Thuis gekomen heb ik een bak thee gezet en er eens goed doorheen gebladerd. Ik zag een hoop bekende namen en foto’s staan. Bepaalde foto’s herken je direct. Doordat Roots niks had laten weten was de verrassing uiteindelijk groter. Jouw eigen foto gedrukt zien is altijd leuker dan alleen maar op internet.

8 gedachten over “Publicatie in Roots (Grasduinen) agenda 2012

  1. Ik denk dat Grasduinen..eh…Roots expres niets heeft laten horen…om de verrassing nog groter te maken. (dat hopen we dan maar ;))
    Van harte met het veroveren van dit zeer gewilde plaatsje!! En met een prachtfoto natuurlijk.

    Groetjes,
    Roeselien

Geef een reactie

