Foto van de maand – Oktober 2012

Ondergaande zon
Ondergaande zon

Hoewel ik voor natuurfotografie heel erg afhankelijk ben van het weer, maak ik verbazingwekkend weinig foto’s van het weer zelf. Thuis schiet ik nog wel eens snel een plaatje van een mooie zonsondergang of een indrukwekkende wolkenlucht vanaf het balkon. Maar daarvoor pak ik eigenlijk altijd mijn mobieltje en gezien de kwaliteit doe ik er daarna niks meer mee.

Toen ik dit weekend door de duinen liep en de wolken zich zo mooi positioneerden dat de zon zijn stralen er door heen kon sturen kon ik geen excuus meer verzinnen om niet snel mijn “normale” camera te pakken en wat plaatjes te schieten. Misschien moet ik hier toch vaker wat mee doen.

7 gedachten over “Foto van de maand – Oktober 2012

  1. Hoi Peter
    Ik weet het niet zeker..maar ik heb die zon ook zo gefotografeerd (altans zoiets:)
    Een prachtige zonsondergang..en een geweldige foto.
    Je stuk over het hekwerk was trouwens geweldig om te lezen.
    En netzo als Roeselien schreef…”Vaker Doen”
    Groetjes Henk

Geef een reactie

