Winst bij STORK fotowedstrijd

Winnende foto bij de STORK winter fotowedstrijd
Winnende foto bij de STORK winter fotowedstrijd

Nog voor vadertje winter op ons land neerdaalt trekken de meeste ooievaars naar het warme Afrika. Toch heeft dit jaar ook een groep van 579 ooievaars in Nederland kou en sneeuw getrotseerd. Voor STORK was dit reden voor een winterfotowedstrijd.

Colinda van der Flier wees mij op deze wedstrijd omdat ze meteen moest denken aan mijn foto’s van de ooievaars in de sneeuw die ik in 2010 had gemaakt. Carl had mij toen getipt over ooievaars die hij bij een wak had gezien. De week erop ging ik er langs en trof hen daar aan. Tijgerend door de sneeuw zijn Caroline en ik er naar toe geslopen en hebben we prachtige foto’s van de ooievaars kunnen maken terwijl ze aan het rusten waren bij het wak dat smientjes en meerkoeten open hielden.

Derde plaats bij STORK wedstrijd.
Derde plaats bij STORK wedstrijd.

Ik vond het wel een leuke wedstrijd, dus ik waagde het erop. Afgelopen zaterdag was de prijsuitreiking van de fotowedstrijd en 1 van mijn foto’s won daarbij de derde prijs. Ane van Rees behaalde de tweede plaats met een mooie plaat van een ooievaar die zich uitschudde. De eerste plaats was een terechte winst voor Remco van Daalen. Ik had zijn foto van de drinkende ooievaars al eerder gezien en was er weg van. Hij heeft een prachtige serie online gezet, zeker het kijken waard!

Winnaars bij de STORK wedstrijd.
Winnaars bij de STORK wedstrijd.
10 gedachten over “Winst bij STORK fotowedstrijd

  1. Mooi man!!! Nogmaals gefeliciteerd met je 3de prijs. Foto is ook zéér terecht in de prijzen gevallen.

    Ook dank voor de link naar mijn blog 😉

    Gr,

    Remco

  2. Big smile man. Gefeliciteerd!
    En graag gedaan voor wat betreft de tip. Ik had toen nog geen teletelens, dus ik heb mooie stipjes in de verte op de foto haha.
    Beelden van Remco zijn ook super. Erg mooi.
    Gr, Carl

  3. Net bij Remco de verwijzing gevolgd naar jouw blog. Een prachtige ooievaar,!
    Die houding en die mooie opwaaiende veren maken de foto heel bijzonder.
    van harte gefeliciteerd!
    groet, Maria

Geef een reactie

