Foto van de maand – Maart 2013

Bevroren water hangt aan de looppaden over de plas.
Bevroren water hangt aan de looppaden over de plas.

Brrr het is koud voor maart. Qua fotografie had ik niet veel tijd deze maand en dat was ook wel te merken op het blog. Mijn favoriete futenpaartjes zijn nog niet neergestreken op hun vaste plek, dus ik heb ook niet veel reden gehad om er even een kort uurtje op uit te trekken.

Afgelopen weekend liepen Caroline en ik langs wat grote plassen bij ons in de buurt om te zien of er nog wintergasten waren blijven hangen of misschien al grote groepen zomergasten waren gearriveerd. De wind woei straf en al het water bevroor voor je neus, maar verder was het ijzingwekkend stil.

4 gedachten over “Foto van de maand – Maart 2013

  1. brrrrr,ik krijg het alweer koud als ik naar deze foto kijk. Ik ben afgelopen week ondanks de gure wind veel buiten geweest, maar ohh wat ben ik die winter zat. Kom maar op met de lente, het zonnetje wil wel, nu de temperatuur nog.
    groetjes Ghita

Geef een reactie

