Foto van de maand – Juni 2013

Image

Afgelopen maand heb ik maar 1x de camera opgepakt en dat resulteerde niet echt in iets bruikbaars voor de foto van de maand. Dus restte mij niks anders dan het archief in te duiken.

Zo kwam ik uit bij mijn beste juni maand ooit. Vele uren heb ik toen door gebracht met jonge vossen. De kleine doerak op deze foto wist mij hier te verassen. Ik lag even in de zon te wachten tot de kleintjes zouden verschijnen toen hij er opeens was en speels op mij af kwam rennen om te kijken wie er op zijn heuvel lag. Snel greep ik mijn camera en drukte net af toen hij bijna tegen mijn neus aan stond.

4 gedachten over “Foto van de maand – Juni 2013

  1. He, is dat een van de jongen van twee jaar geleden. toen ben ik ook menig avond in het duin geweest om die twee kleintjes te fotograferen. Wat was het mooi.

Geef een reactie

