Website update

Petermaris.com is de afgelopen maand geupdate. Trouwe volgers van dit blog viel het vast al op dat ik minder tijd online besteed dit jaar. Klussen in huis, druk met werk en een zoektocht naar nieuwe onderwerpen zorgden ervoor dat ik niet veel online deelde. In de achtergrond ben ik wel veel bezig geweest met mijn site.

Website update - portfolio
Website update – portfolio

Ik heb wat gesleuteld aan de code, de lay-out uniform gemaakt en nieuwe foto’s online gezet. Mijn site start tegenwoordig standaard op de Nederlandse versie. Ik heb namelijk net iets meer Nederlandse bezoekers dan internationale geïnteresseerden (53% om 47%).

Qua sociale media heb ik wat sites in de koelkast gezet. 500px, G+, Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram, NG, Wildpixels, etc… ik hou het allemaal niet meer bij. En toen ik na twee maanden klussen de pc weer eens opstartte, kwam ik er ook achter dat ik prima zonder kon. Af en toe een blik op Facebook werpen was meer dan genoeg sociale media voor mij.

Website update - store
Website update – store

Breng eens een bezoek aan mijn vernieuwde site en laat mij weten wat jullie ervan vinden.

2 gedachten over “Website update

Geef een reactie

